Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u enkele vragen en antwoorden over het cafetariagebruik.
Wat moet mijn zoon of dochter doen bij verlies of diefstal van zijn of haar schoolbadge?
Hij of zij moet dit zo snel mogelijk melden op het leerlingensecretariaat en een e-mail sturen naar boekhouding@sui.be. De schoolbadge wordt dan geblokkeerd zodat het gebruik door een andere persoon onmogelijk wordt.
Op aanvraag wordt dan een nieuwe schoolbadge gemaakt, je stuurt hiervoor een e-mail naar boekhouding@sui.be. Deze kost 5 euro aan administratiekosten, een bedrag dat onmiddellijk van het saldo van de schoolbadge wordt afgehouden (niet op de gewone schoolrekening).
Moet mijn zoon of dochter bij het begin van een nieuw schooljaar telkens weer een nieuwe schoolbadge krijgen?
Neen, uw kind kan zijn of haar schoolbadge behouden zolang hij of zij bij ons op school zit. De schoolbadge hoeft niet elk jaar vervangen te worden.
Mijn zoon of dochter consumeert niets in de cafetaria en toch daalt telkens het saldo aan de kassa.
Dat kan niet! Het verbruik kan door de ouders perfect opgevolgd worden via de app Click4Food - Mijn aankopen.
Het saldo aan de kassa is positief en toch krijgt mijn zoon of dochter een rood scherm te zien.
Aan de kassa kunnen leerlingen zien wat hun saldo is en wanneer dit minder dan 10 euro bedraagt, wordt het scherm rood waardoor ze de verwittiging krijgen om eventueel tijdig bij te storten. Afhankelijk van de grootte van het verbruik beslist u zelf wanneer en welk bedrag u bijstort. Indien het saldo 0 euro bedraagt kan uw kind niets verbruiken.
Ik wil graag precies weten wat mijn kinderen verbruiken, want ik vermoed dat ze meer consumeren dan we met hen hadden afgesproken.
U kan het verbruik van uw zoon of dochter raadplegen via de app Click4Food – Mijn aankopen. Hier krijgt u een mooi overzicht van het verbruik en de stortingen.
Wat moet ik doen als mijn zoon of dochter de school verlaat op het einde van het schooljaar en hij heeft nog een positief saldo op zijn schoolbadge?
Als uw kind de school verlaat en er staan nog centen op zijn schoolbadge open dan de app Click4Food – Stortingen en kies voor de knop Opnemen. De centen zullen dan op uw rekening teruggestort worden.
Waar kan ik het menu zien?
U kan het menu bekijken via de app Click4Food, alsook de allergenen en de prijslijst. Het menu zal telkens voor de volgende week zichtbaar zijn.